Актуальність дослідження полягає у виявленні необхідності застосування властивостей прогресій під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Мета дослідження: відстежити історичний та науково-теоретичний аспекти прогресій, на основі аналізу завдань зовнішнього незалежного оцінювання з математики на прогресії дослідити основні методи їх розв’язання.
Завдання дослідження: виявити місце і роль задач на прогресії у зовнішньому незалежному оцінюванні з математики.
Об’єктом дослідження є арифметична і геометрична прогресії.
Предметом дослідження є завдання зовнішнього незалежного оцінювання на прогресії.
Гіпотеза дослідження: якщо розглядати арифметичну і геометричну прогресії як числову характеристику певних послідовностей, а також як характеристику певних процесів (подій, явищ), то можна припустити, що властивості прогресій, які виражено спеціальними формулами, є провідним засобом розв’язання ряду задач зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Апробація. Основні результати дослідження було представлено на факультативі з математики для учнів 9-10 класів у Хорольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1.
Структура та обсяг роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел; викладена на 20 сторінках друкованого тексту.
|