ОРІЄНТОВНА КІЛЬКІСТЬ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
10 клас (рівень стандарту)
Програма рівню стандарту передбачає як сумісне, так і роздільне вивчення геометрії та алгебри і початків аналізу. У разі сумісного вивчення алгебри і початків аналізу та геометрії у 10-му класі розподіл навчального часу на вивчення окремих тем та орієнтовна кількість контрольних робіт можуть бути такими:
Математика (3 год на тиждень)
|
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контрольних робіт
|
1
|
Вступ
|
2
|
діагностична
|
2
|
Функції, їхні властивості і графіки
|
22
|
1
|
3
|
Паралельність прямих і площин у просторі
|
22
|
1
|
4
|
Тригонометричні функції
|
26
|
1
|
5
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
22
|
1
|
6
|
Резерв часу і повторення
|
9
|
1
|
|
Разом:
|
105
|
6
|
|
|
|
|
|
У разі роздільного вивчення алгебри і початків аналізу та геометрії у 10-му класі доцільно розглядати теми у тому самому обсязі.
Орієнтовний тематичний план роздільного вивчення алгебри і початків аналізу і геометрії може бути таким:
Алгебра та початки аналізу
(1 год на тиждень у I семестрі, 2 год на тиждень у II семестрі)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контрольних робіт
|
1
|
Вступ
|
1
|
діагностична
|
2
|
Функції, їхні властивості і графіки
|
22
|
1
|
3
|
Тригонометричні функції
|
26
|
1
|
4
|
Резерв часу і повторення
|
5
|
1
|
|
Разом:
|
54
|
4
|
Геометрія (2 год на тиждень у I семестр., 1 год на тиждень у IІ семестрі)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контрольних робіт
|
1
|
Вступ
|
1
|
-
|
2
|
Паралельність прямих і площин у просторі
|
22
|
1
|
3
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
22
|
1
|
4
|
Резерв часу і повторення
|
6
|
1
|
|
Разом:
|
51
|
3
|
10 клас Алгебра і початки аналізу
(академічний рівень, 2 години на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Функції, рівняння і нерівності
|
12
|
1
|
2
|
Степенева функція
|
14
|
1-2
|
3
|
Тригонометричні функції
|
20
|
2
|
4
|
Тригонометричні рівняння і нерівності
|
16
|
1
|
5
|
Систематизація та узагальнення, резервний час
|
8
|
1
|
|
Разом:
|
70
|
6-7
|
10 клас Геометрія (академічний рівень, 2 години на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Систематизація та узагальнення фактів і
методів планіметрії.
|
8
|
діагностична
|
2
|
Вступ до стереометрії.
|
6
|
-
|
3
|
Паралельність прямих і площин у просторі.
|
22
|
2
|
4
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі.
|
26
|
1
|
5
|
Систематизація та узагальнення, резервний час.
|
8
|
1
|
|
Разом:
|
70
|
4
|
Програмою передбачено резерв навчального часу, а також години для повторення, узагальнення й систематизації вивченого матеріалу. Спосіб використання резервного часу вчитель може обрати самостійно: для повторення на початку навчального року матеріалу, який вивчався у попередніх класах, як додаткові години на вивчення окремих тем, якщо вони важко засвоюються учнями, для проведення інтегрованих з профільними предметами уроків тощо
10 клас Алгебра і початки аналізу (профільний рівень,5 годин на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Функції, многочлени, рівняння і нерівності
|
60
|
3
|
2
|
Степенева функція
|
30
|
2
|
3
|
Тригонометричні функції
|
30
|
2
|
4
|
Тригонометричні рівняння і нерівності
|
35
|
2
|
5
|
Систематизація та узагальнення, резервний час
|
20
|
1
|
|
Разом:
|
175
|
10
|
10 клас Геометрія (профільний рівень, 4 години на тиждень)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії
|
20
|
2
|
2
|
Вступ до стереометрії.
|
10
|
1
|
3
|
Паралельність прямих і площин у просторі.
|
30
|
2
|
4
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі.
|
35
|
2
|
5
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу, резервний час.
|
10
|
1
|
|
Разом:
|
140
|
8
|
Рішення про розподіл годин варіативної складової, відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, приймає навчальний заклад, враховуючи профільне спрямування, регіональні особливості, кадрове забезпечення, матеріально-технічну базу та бажання учнів.
10 клас Алгебра і початки аналізу
(поглиблене вивчення, 5 годин на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу з курсу алгебри 8-9 класів
|
20
|
1
|
2
|
Елементи математичної логіки
|
10
|
1
|
3
|
Степенева функція
|
35
|
2
|
4
|
Тригонометричні функції
|
35
|
2
|
5
|
Тригонометричні рівняння і нерівності
|
35
|
2
|
6
|
Числові послідовності
|
25
|
1
|
7
|
Систематизація та узагальнення, резервний час
|
15
|
1
|
|
Разом:
|
175
|
10
|
10 клас Геометрія (поглиблене вивчення, 4 години на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Систематизація та узагальнення фактів і методів планіметрії
|
28
|
2
|
2
|
Вступ до стереометрії
|
12
|
1
|
3
|
Паралельність прямих і площин у просторі.
|
40
|
2
|
4
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
40
|
2
|
5
|
Систематизація та узагальнення навчального матеріалу, резервний час
|
20
|
1
|
|
Разом:
|
140
|
8
|
|