ОРІЄНТОВНА КІЛЬКІСТЬ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
11 клас (рівень стандарту)
Програма рівню стандарту передбачає як сумісне, так і роздільне вивчення геометрії та алгебри і початків аналізу.
У разі сумісного вивчення алгебри і початків аналізу та геометрії у 10-му класі розподіл навчального часу на вивчення окремих тем та орієнтовна кількість контрольних робіт можуть бути такими:
Математика (3 год на тиждень)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Повторення курсу математики 10 класу
|
2
|
-
|
2
|
Показникова та логарифмічна функції
|
12
|
1
|
3
|
Координати і вектори
|
10
|
1
|
4
|
Похідна та її застосування
|
14
|
1
|
5
|
Інтеграл та його застосування
|
10
|
1
|
6
|
Геометричні тіла. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл
|
37
|
2
|
7
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики
|
10
|
1
|
8
|
Резервний час і повторення
|
10
|
1
|
|
Разом:
|
105
|
8
|
У разі роздільного вивчення алгебри і початків аналізу та геометрії у 11-му класі доцільно розглядати теми у тому самому обсязі.
Орієнтовний тематичний план роздільного вивчення алгебри і початків аналізу і геометрії може бути таким:
Алгебра та початки аналізу
(1 год на тиждень у I семестрі, 2 год на тиждень у II семестрі)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Вступ
|
1
|
-
|
2
|
Показникова та логарифмічна функції
|
12
|
1
|
3
|
Похідна та її застосування
|
14
|
1
|
4
|
Інтеграл та його застосування
|
10
|
1
|
5
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики
|
10
|
1
|
6
|
Резервний час і повторення
|
7
|
1
|
|
Разом:
|
54
|
5
|
Геометрія (2 год на тиждень у I сем. , 1 год на тиждень у II семестрі)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контрольних робіт
|
1
|
Вступ
|
1
|
-
|
2
|
Координати і вектори
|
10
|
1
|
3
|
Геометричні тіла. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл
|
37
|
2
|
4
|
Резервний час і повторення
|
3
|
-
|
|
Разом:
|
51
|
3
|
11 клас (академічний рівень)
Зміст навчання математики структуровано за темами двох навчальних курсів „Алгебра і початки аналізу” та «Геометрія» із зазначенням кількості годин на їх вивчення. Такий розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним. Вчителям і авторам підручників надається право коригувати його залежно від прийнятої методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій.
Алгебра і початки аналізу (3 год на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Похідна та її застосування
|
26
|
2
|
2
|
Показникова та логарифмічна функції
|
22
|
1-2
|
3
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики
|
12
|
1
|
4
|
Інтеграл та його застосування
|
20
|
1
|
5
|
Повторення курсу алгебри і початків аналізу
|
19
|
1
|
|
Резервний час
|
6
|
-
|
|
Разом:
|
105
|
6-7
|
Геометрія (2 год на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі
|
8
|
1
|
2
|
Многогранники
|
16
|
1
|
3
|
Тіла обертання
|
14
|
1
|
4
|
Обєми та площі поверхонь геометричних тіл
|
14
|
1
|
5
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розвязування задач
|
8
|
1
|
|
Резервний час
|
2
|
-
|
|
Разом:
|
70
|
5
|
Програмою передбачено резерв навчального часу, а також години для повторення, узагальнення й систематизації вивченого матеріалу. Спосіб використання резервного часу вчитель може обрати самостійно: для повторення на початку навчального року матеріалу, який вивчався у попередніх класах, як додаткові години на вивчення окремих тем, якщо вони важко засвоюються учнями, для проведення інтегрованих з профільними предметами уроків тощо.
11 клас Алгебра і початки аналізу
(профільний рівень, 5 годин на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Границя та неперервність функції. Похідна та її застосування
|
50
|
3
|
2
|
Показникова та логарифмічна функції
|
25
|
2
|
3
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики
|
15
|
1
|
4
|
Інтеграл та його застосування
|
25
|
2
|
5
|
Рівняння, нерівності та їх системи. Узагальнення та систематизація
|
20
|
1
|
6
|
Повторення курсу алгебри і початків аналізу
|
35
|
1
|
|
Резервний час
|
5
|
-
|
|
Разом:
|
175
|
10
|
Геометрія (4 години на тиждень)
№
теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі
|
32
|
2
|
2
|
Многогранники
|
28
|
2
|
3
|
Тіла обертання
|
20
|
1
|
4
|
Обєми та площі поверхонь геометричних тіл
|
36
|
2
|
5
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розвязування задач
|
20
|
1
|
|
Резервний час
|
4
|
-
|
|
Разом:
|
140
|
8
|
11 клас Алгебра і початки аналізу
(поглиблене вивчення, 5 годин на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість
годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Границя та неперервність функції.
|
15
|
1
|
2
|
Похідна та її застосування
|
35
|
2
|
3
|
Показникова та логарифмічна функції
|
25
|
2
|
4
|
Інтеграл та його застосування
|
25
|
2
|
5
|
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики
|
25
|
1
|
6
|
Комплексні числа та многочлени
|
25
|
2
|
7
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач
|
20
|
1
|
|
Резервний час
|
5
|
-
|
|
Разом:
|
175
|
11
|
11 клас Геометрія (поглиблене вивчення, 4 години на тиждень)
№ теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість контр. робіт
|
1
|
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі
|
32
|
2
|
2
|
Многогранні кути
|
12
|
1
|
3
|
Многогранники
|
28
|
2
|
4
|
Тіла обертання
|
20
|
1
|
5
|
Обєми та площі поверхонь геометричних тіл
|
36
|
2
|
6
|
Повторення, узагальнення та система-тизація навчального матеріалу, розв’язування задач
|
20
|
1
|
|
Резервний час
|
4
|
-
|
|
Разом:
|
140
|
9
|
|